محصولات

میله های ارت و تجهیزات جانبی

سیستم ارت چیست:

سیستم ارت یازمین کردن یک نقطه از مدار الکتریکی به معنی اتصال آن به هادی حفاظتی است.سیستم ارتینگ برای تجهیزاتی به کارمی روندکه با برق یابدون برق کارمیکنند وبدنه فلزی دارند .ارت یکی از اصلی ترین ارکان حفاظت نیروگاه ها،پست های برق،ساختمانهاو…. به منظورحفظ سلامت افراد،تجهیزات ودستگاه ها درمقابل خطر ناشی ازاتصال کوتاه یا صاعقه می باشد. برای دستیابی به این امربایدکلیه دستگاه ها،تجهیزات وسازه های فلزی توسط هادی های مناسب فلزی به شبکه ارت که متشکل ازسیمهای مسی ،میله های ارت، کلمپ ها واتصالات ،….می باشند متصل شوند تا هنگام بروزاتصال کوتاه ویا صاعقه جریانات فوق از این طریق به زمین انتقال داده شده وخنثی گردند.

جهت خربد و دریافت مشاوره رایگان در رابطه با سیسم ارت می توانید با کارشناسان شرکت پژوهش آذرخش نوری در ارتباط باشید.

 قیمت و خرید میله های ارت مس سخت:

این میله ها از مس خالص کششی باگرید C102 و C102 مطابق استادارد BS 2874 تولیدمیگردند .این میله ها در قسمت هایی که نیاز به مقاومت خوردگی و طول عمر بالا دارند وزمین هایی که PH آن زیر 3 یا بالای 8 میباشند مورد استفاده قرار میگیرند. قیمت میله های ارت مس سخت با توجه به قطر و طول آن ها متفاوت بوده که برای استعلام قیمت می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

* علاوه بر سایزهای جدول سایزهای خاص دیگر نیز قابل ارائه می باشد.


 خرید متعلقات جانبی میله های ارت مس سخت

 خرید داول:

برای بدست آوردن طول های بیشترواتصال چندین میله ارت به یکدیگراین شرکت پیچ های استنلس استیل تمام رزوه را ارائه مینماید.

خرید ضربه خورآلنی:

جهت کوبیدن آسان وجلوگیری از خراب شدن رزوه های میله ارت از ضربه خورآلنی که از فولاد بااستحکام بالاتولید میشود استفاده میگردد.

خرید ضربه خور استکانی:

جهت کوبیدن آسان وجلوگیری از خراب شدن رزوه های میله ارت میتوان از ضربه خوراستکانی که از فولاد بااستحکام بالاتولید میشود را استفاده نمود برای استعلام قیمت ضربه خور استکانی می توانید با کارشناسان با در تماس باشید

 قیمت نوک فولادی:

جهت تسهیل درهدایت میله به درون زمین از فولاد عملیات حرارتی شده با استحکام بسیار بالا استفاده می شود. قیمت نوک فولادی در لوازم سیستم ارت بستگی به قطر و سایز نوک فولادی دارد.

میله های ارت استنلس استیل :

در قسمت هایی که احتمال تشکیل پیل گالوانیکی بعلت مدفون شدن فلزات غیرهمسان درفاصله نزدیک به یکدیگر باشد از این نوع میله استفاده میگیرد. سیم هایی که از مس ویا روکش مس میباشند بعلت غیر همجنس بودن پیل گالوانیکی تشکیل داده وموجب خورندگی سازه میگردند. بنابراین بهترین گزینه استفاده از این نوع میله ها میباشد که از جنس استنلس استیل با گرید 304 و 316 مطابق با استاندارد BS970 تولید میگردد.این میله ها طول عمربالایی داشته ودر زمین هایی که PH آن کمتر از 3 ویا بالاتر از 8 میباشد مقاومت به خوردگی خوبی از خود نشان میدهند. در رابطه با قیمت میله های استنلس استیل شرکت پژوهش آذرخش نوری می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.


میله های ارت کاپر باند

در کشورهای صنعتی جهان تولید میله های کاپرباند به روش حرارتی ودوزه کشی کاملا منسوخ شده و درحال حاضراز روش اتمایزاستفاده می گردد.در این روش ابتدا مغز فولادی اسیدشویی ،اکسیدزدایی و چربی گیری شده سپس مس خالص با درصد خلوص بالای99.5 درصد را باچسبندگی بسیاربالا برروی مغز فولادی می نشانند.

مزایای این روش:

* جداشدن مغز فولادی ازلایه مس غیر ممکن میباشد.
* بدلیل عدم نیاز به حرارت درفرایندتولید، مغزفولادی سختی خودرا ازدست نمیدهد.
* بدلیل یکپارچه بودن روکش مس ،امکان نفوذ آب به داخل میله وجودنداشته ومغزفولادی کاملاسالم می ماند.
* بعلت اکسیدبرداری ازمغزفولادی وعدم وجوداکسیدآهن وچربی بین دولایه مغزفولادی ومس علاوه برجلوگیری ازخوردگی ،اتصال الکتریکی ومکانیکی فوق العاده ای بین مس ومغزفولادی برقرار میشود.

متعلقات جانبی میله های ارت کاپرباند

کوپلر:

این اتصال دهنده ها از آلیاژ مس با مقاومت به خوردگی واستحکام بالا تولید شده وهمچنین مانع صدمه دیدن رزوه ها در هنگام کوبیدن میله ارت می شود.برای خرید کوپلر می توانید شماره تماستون رو برای ما ارسال کرده و لیست قیمت کوپلر برای شما ارسال شود.

نوک فولادی مخصوص میله کاپرباند:

از فولاد عملیات حرارتی شده با استحکام بسیار بالا تولید شده که جهت کوبیدن آسان وجلوگیری از خراب شدن رزوه های میله ارت استفاده میشود.

شرکت پژوهش آذرخش نوری تولید کننده انواع تجهیزات مورد نیاز سیستم ارت بود که جهت استعلام قیمت تجهیزات سیستم ارت می توانید از کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *